onsdag, februari 01, 2006

Ki Yoga

Var och tränade igår, sååå himla skön träning. Gick på ett Friskis & Svettis-pass som kallas Ki Yoga, har även hetat Ki Balans tidigare. Jag gick på denna träning några gånger i höstas, innan bihåleinflammationen och andra spännande småförkylningar satte stopp för träning i ex antal veckor. Jag gillade Ki-gympan innan också men igår var det bara så otroligt härligt att träna och slappna av. Jag till och med tycker det är lite härligt med träningsvärken idag. Dessutom har jag varit ute och gått en skön långpromenad runt L-sjön. Det är en ljuvligt solig dag här idag. Ska ta med kameran nästa gång.

Jag känner mig duktig som har gått en långpromenad. Idag har jag också lånat en bok som verkar bra, läs mer om den här.

Haha, såg att den fått minst sagt blandade recensioner på Bokus sida, tur att jag bara har lånat den då, så får jag bilda mig en egen uppfattning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En skön promenad i solen gör gott resten av dagen!

Zarah sa...

Du har blivit utmanad...! ;)