fredag, februari 10, 2006

konstig dröm...

Natten till idag drömde jag att jag sprang i ett hus. När jag såg mig själv i en spegel upptäckte jag att jag hade en lång blomslinga tatuerad från axeln och ner en bit på underarmen. Det var små turkosa blommor som satt ihop i en lång rad.

Min första tanke i drömmen var: "Shit, var jag tvungen att tatuera mig ända ner på underarmen, då kan inte gömma tatueringen under en t-shirtärm." Fast färgen matchade kläderna jag hade i drömmen. Kanske borde skaffa mig en sådan tatoo...not.

Nattsömnen fortsatte med en dröm där jag slogs mot en vampyr. Jag hade små "hjälpredor", typ älvor som hjälpte till.

Antingen har jag kollat för mycket på tv eller dataspel, men det var längesen jag spelade nåt sånt. Och jag har aldrig varit något jättefan av Buffy The Vampireslayer. ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vann du med hjälp av älvorna? Själv drömde jag om jobbet, jag önskar jag hade haft dina drömmar :-D

Zarah sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Zarah sa...

*skrattar* Du har ju nästan lika besynnerliga drömmar som jag! :)