lördag, februari 25, 2006

en LO på mig...

Här är jag som liten hos fotografen. Minns inte så mycket från den dagen utom att jag tror att jag fick låna halsbandet från min kusin?? Man ser ju att det är jag iallafall, tycker jag själv. Den fina dikten är skriven av Lars H. Gustavsson och lyder såhär:

Jag finns till och lever!
Du älskar mig för den jag är - det ger mig kraften att älska dig.
Du ser mig - då blir du till i mina ögon som en egen,
alldeles unik människa,
inte lik någon annan,
inte värd att älska för att du påminner mig om något inom mig själv
eller någon annan jag känner eller drömmer om,
utan just för att du inte påminner mig om någonting alls
- utom dig själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar LO Karolina! Med vackra papper och dekorationer + den fina dikten!

Zarah sa...

SÅ vacker LO!

Anonym sa...

Superfint! Nu minsann ska jag ta med mig ett foto till Nybban, måste bara leta reda på ett bra.