lördag, februari 18, 2006

laddar för hemmamys...

...hämtmat och Melodifestivalen ikväll. På senare år har jag inte varit någon större fantast av melodifestivalen, tycker att det blir utdraget i för många deltävlingar. Men ikväll ska jag ändå kolla i goda vänners lag, M & J kommer hit och några kompisar till oss.

Längtar speciellt efter att få träffa en av mina små favoriter ikväll, han har precis börjat resa sig upp och förflytta sig betydligt snabbare än förut, därför har jag försökt "bäbis-säkra" vardagsrummet. Vi får väl se hur det funkar, får väl ha ett par ögon i nacken ikväll...;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag kan gissa vem som kan komma på besök, bor din lille favorit kanske en kort promenad från dig? Jag vill också vara med...eh...nej förresten det vet jag inte om jag vill. Skulle känna mig lite malplacerad bland par och barn.

Anonym sa...

Åhh... jag som trodde att jag var din favorit.. ;) Låter som en väldigt trevlig medlodifestivalskväll! Önskar att jag hade kunnat vara med! Kram

fridakarolina sa...

Virvla! Du behöver inte alls känna dig malplacerad, jag längtar efter att få träffa dig när du hälsar på hos K.
*
Frida: Längtar efter att träffa dig oxå, och du är alltid my favourite number one! ;)
*
Hade ju varit supertrevligt om ni båda kunde varit med igår, synd att avstånden är är lite långa ibland. För övrigt var det en väldigt trevlig kväll, J är superförtjust i den lille killen A, och han är med på noterna, rycker i håret och busar tillbaka. De är såå söta när de leker.

Anonym sa...

Jasså har han börjat luggas, jag ska minsann vara beredd och ha håret i hästsvans hela hela tiden när jag kommer ner ;-)

Anonym sa...

Mmm kan berätta att det var en väldigt mysig kväll, tack för den! Å så bor inte vi en kort promenad från Karolina längre Virvla! har ju flyttat, kommer du ihåg? Den stora nackdelen är att det nu är längre till K!