torsdag, februari 23, 2006

redan helg igen...

Mm, veckorna går fort, de små rackarna... Idag har jag haft pluggångest men ändå skickat iväg ett mediokert litet arbete, som tur är enbart till min studiegrupp, ska inte lämnas till lärarna förrän om en vecka... Jag har suttit på möte halva dagen, fått ett ljuvligt papperspaket på posten *inte handla mer, stopp, sluta, låt bli med det där shoppinggalna beteendet*.

Sedan har jag varit och tränat på ett träningspass vars namn jag knappt törs nämna på den här bloggen...det känns så olikt mig, förstår inte hur jag hamnade där men det var tur, för jag gillade verkligen passet. Som tur var hade det inte så väldigt mycket med namnet att göra. Jo, kanske någon enstaka arm-sving-övning. Men det ingick även pilatesövningar, vanliga friskis&svettis-flås-övningar, träning med gummiband (svårt men klart effektivt och faktiskt lite kul) och även lite inslag av boxning. Visst låter det som kul träning!?! Passet hette...golfgympa!

2 kommentarer:

Zarah sa...

GOLFGYMPA?! *asgarvar* Men annars lät det ju faktiskt riktigt trivsamt! Å andra sidan låter det mesta i gympaväg mycket roligare när man inte kan gå ordentligt. Så fort foten är hel igen kommer jag nog gå tillbaka till min vanliga anti-tränings-attityd... :P

Anonym sa...

shoppinggalet beteende uppmuntras alltid av mig, så också nu!! :-)