måndag, februari 20, 2006

du & jag

En LO till min M.

Har scrappat i en lite annorlunda stil för att vara jag, men det kommer nog att bli fler av den sorten, det gav mersmak! Det känns utvecklande att testa lite nya grepp, att inte alltid hålla sig till samma format eller samma dekorationer. Kul var det iallafall och jag vågade till och med använda mig av ett foto som jag förut betraktat som misslyckat p.g.a. min "avhuggna" mun. Så kan det bli när man håller upp kameran framför sig, som jag gjorde när jag tog bilden. Men nu tycker jag om fotot ändå.

6 kommentarer:

Anonym sa...

åhh vad fin jag tycker att denna var!

Fru Hallonbåt sa...

Hej! Vad roligt att det är någon som ser mig.. :) Jag har ju inte bloggat så länge men det är ett avkopplande sätt att varva ner på när man kommer hem från jobbet tycker jag! Vad duktig du är på scrapping! Har varit lite nyfiken på att prova på det där ett tag...

Anonym sa...

Det blev verkligen superfint tycker jag!

fridakarolina sa...

TACK! för alla snälla kommentarer! Det värmer! :)

Anonym sa...

Superläcker LO med härliga färger!
Fortsätt scrappa!

Zarah sa...

WOW!! Kanonläckert ju! :)