måndag, februari 06, 2006

oooopsss...

...I did it again! Det är farligt-farligt men härligt-härligt att shoppa scrapsaker. Den här månaden har jag haft lite väl mycket ha-begär kanske, men jag tröstar mig med att jag delar frakten med min kära mor.

Idag kom ett trevligt paket från Scraproom, de var VÄLDIGT snabba med med pakethanteringen, det må jag säga. Några papper från Chatterbox, ett par från Basic Grey, ett paket screwbrads (snygga och tuffa men lite dyra...) och ett alldeles underbart foamstamp-alfabet, mitt första!

Sedan måste jag bara muttra lite över att ett av mina inlägg har ÄTITS upp av bloggmonstret, eller så är det jag som har klantat till det någonstans på vägen, mer troligt kanske...jag skrev ett inlägg i lördags(?) men på söndagen syntes det inte till längre...kanske sparade jag det inte efter att jag ändrat på det. Vet ej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe!
Härliga papper du valde!

Zarah sa...

Fraktdelning är ju synnerligen genomtänkt - då kan man liksom shoppa lite extra för den där halva frakten, och bortförklara sig logiskt! ;)