måndag, februari 13, 2006

sömnig och scrapsugen...

Mm, det är jag faktiskt. Men efter en lång dag i Växjö och lite för lite sömn natten till idag så vinner nog sömnbehovet över scrapbegäret. Fast nog blir man scrapsugen när jag precis fått hem min efterlängtade retro-flower-stans och supersöta fancy- pants-flowers... Tur då att det är scrapträff imorgonkväll, längtar till dess!

Först är det dock ännu en dag av föreläsningar imorgon, intressant men kan bli liiite småsegt framåt eftermiddagen. Idag somnade jag faktiskt till i typ tre sekunder, inte så länge men ändå! Jag brukar faktiskt inte sova mig igenom föreläsningarna, det var bara just idag som jag fick k-ä-m-p-a med att hålla ögonlocken uppe. Så därför behövs det lite mer nattsömn inatt, typ snart.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Borde inte du börja sända radio igen?

fridakarolina sa...

Haha, vem vet, kanske det? Känns inte som om jag kan prioritera det just nu, även om det kan vara väldigt kul...

Anonym sa...

Inte sova på föreläsningarna ha det så bra.
/micke

Anonym sa...

Men på lördag kan du säkert priotera det tror jag....

fridakarolina sa...

Nix, inte nu på lördag, har andra planer och bestyr...;)