lördag, februari 11, 2006

fest...

...ikväll! Jo, nu har jag bestämt mig efter ett långt velande fram och tillbaka. Jag ska åka på "förfest" ikväll, däremot tänker jag inte gå ut på krogen.

M skulle ha följt med men han får istället ägna kvällen åt att bryta upp golvet i källaren, hemma hos sig. Rören har pajat ihop under golvet. Ibland är jag glad att jag inte har hus med allt vad det innebär. Ibland vill jag jättegärna ha ett hus, men då ska det vara ett helt hus, ett hus som aldrig går sönder. Och om det går sönder vill jag inte laga det själv, typ. Det kan ju M göra. Hehe. ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha..! Håller helt med hus ska vara hela.... tycker dock lite synd om M... Hoppas att du får kul ikväll!!!

Anonym sa...

hehehehee ja verkligen! ;-) Yeehaaa, besök inbokat 4-6mars, har jag sagt det?
kram

Vi på Kantarellen sa...

Jag harläst lite nedåt här. Hm.. för tio år sedan gick du Samhäll...Åkrahällskolan??? I så fall vet du nog vem min äldsta tjej är. Hon heter Jessica.

fridakarolina sa...

Frida & Virvla:

Skojade lite nog om det där med att M får laga allt själv, måste nog vara lite solidarisk när mitt ev. hus går sönder. M var förresten var jättegullig & hämtade mig efter festen igår, trots att han jobbat ihjäl sig hela kvällen= credit.
*
Mamselamsen:
Jag pluggade samhäll på Vilhelm Moberg i E-boda, har tyvärr dålig koll på Nybro-bor i min ålder. De flesta jag umgås med här är 78:or, ett år äldre än mig. Men min kille är ju 79:a.

Zarah sa...

Ja håller med. Drömhus är bra - de går aldrig sönder. Så kan de väl fortsätta funka även när de blivit verkliga? ;)