lördag, mars 25, 2006

shop 'til you drop

Mm, det kan man behöva göra ibland. Idag har jag köpt mig en jättefin brunrutig kjol (se bilden) och tre vita överdelar, en omlott-tröja, ett linne och en t-shirt med fina sömmar på. Allt utom t-shirten från Nybbans lokala Vero Moda-återförsäljare.
T-shirten köpte jag på mitt gamla sommarjobb, Lindex. Känns både skönt och lite märkligt att inte jobba där i år. Det känns som om jag har gjort mitt där nu på något vis, fyra år är ju ändå rätt länge.
Samtidigt är jag lite nervös för vad sommaren kommer att innebära, antingen blir det råplugg med både nya och gamla poäng att ta i Växjö. Eller kanske det blir ett annat sommarjobb plus de gamla poängen som jag måste ta. Jag kommer åtminstone att ha fina kläder vad jag än gör, hehehe... ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med lite nya vårkläder nu!
(men vad är våren?)
Nåja, snart är den här igen.

Zarah sa...

SUPERFIN kjol! Fota genast - jag vill se den scrappad! ;)