lördag, mars 04, 2006

cybercrop

Cybercrop hos Scraproom idag! Phu, har scrappat intensivt nästan hela dagen... nåja, jag kom inte igång förrän lite senare än planerat, var ju av någon outgrundlig anledning tvungen att först inhandla fler gel-pennor på bokhandeln innan jag iddes börja scrappa alls. Det mest komiska är att jag givetvis inte använt en pennj*kel ännu, men än finns det hopp. En av cybercropens tävlingar har nämligen doodling som tema, min ambition är att sitta i tv-soffan framför melodifestivalen och kluddra lite med pennorna samtidigt.

Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har påbörjat en dubbel-LO som handlar om M:s och min Vilhelminaresa från i somras. Förhoppningsvis får jag den klar imorgon, den ska oxå laddas upp till cropen.

Cybercrop betyder att man har scrapträff fast över nätet, alla sitter hemma hos sig och scrappar samma tävlingar. Det finns såklart olika tävlingar att välja på, allt hinner man inte och allt passar kanske inte det man tycker om att göra.

Nu hinner jag inte blogga mer, ska hem till M o J inom kort! Svägerskan och hennes man kommer och hämtar mig vilken minut som helst... Ha det bra ikväll mina små bloggvänner och alla andra som jag känner, puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

I dag blir det nya utmaningar att scrappa! Vi ses!