onsdag, mars 22, 2006

äntligen hemma...

...är jag nu. Det är inte så att jag har rest bort eller nåt, jag har bara varit tre låååånga dagar i skolan och varit för trött för att blogga. Det är jag egentligen nu oxå, ska snart göra lite hemlagad pizza på sconesdeg. M är på väg hit med ingredienser, är sååå hungrig nu efter en späckad dag i Växjö.
Tänk att vi har gått halva vårterminen redan, jisses vad tiden går snabbt. Mindre än ett år kvar, det är mitt mantra just nu!


Igår fick jag testa Quickutzen för första gången och det var sååå roligt! Ha det bra ikväll, kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken rolig lekkompis du skaffat dig. Är det en rosa, svart eller blå måntro?

Tack för titten i min blogg. Svaret på din fråga är Bo Bunny Press.

fridakarolina sa...

Det är en rosa Quickutz som Nybros scrapgrupp har köpt in tillsammans med Studieförbundet Vuxenskolan. Till den har vi såklart köpt en del dies och funderar nu på ett stort alfabet.
*
Det är så kul, jag hade inte haft råd att köpa en sådan själv, inte än på ett par år i alla fall. (jag är mycket framtidsoptimistisk när det gäller att börja jobba istället för att plugga, då tror jag att jag kommer att ha råd att skaffa ALLA scrapsaker jag vill ha...) ;)