fredag, mars 10, 2006

en dröm som gått i uppfyllelse...

Kommer ni ihåg den här? http://fridakarolina.blogspot.com/2006/01/ouickutz.html Nu är det inte en dröm längre utan verklighet, denna ljuvliga rosa skapelse är på väg till scrapgruppen i Nybban.
Efter långa diskussioner över mejlen har vår scrapgrupp enats om att lägga ihop till en rosa Quickutz squeeze(själva verktyget) och ett antal trevliga stansformer. Dessutom medföljer alfabetet Olivia just den här rosa varianten. Ett stort tack till Studieförbundet Vuxenskolan som oxå är med och sponsrar inköpet till stor del.

Jag är så förväntansfull som ett barn på julafton, trodde inte jag skulle få tillgång till en Quickutz såhär snart... Det är ju helt suveränt att scrapgruppen kunde lägga ihop till detta, jag är så imponerad och glad av allas engagemang i det här inköpet. Jiiipiiii! Längtar efter att stansa och leka med alla diesen...hihihihi!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli jättekul att stansa ut
figurer till scrappingen!!!!!!

Zarah sa...

Vad roligt! Grattis! :)

Mikaela sa...

Inte aaaaalls avundsjuk!!

Ida sa...

Häftigt. Scrapping är en värld jag inte riktigt uppstäckt än. Tack för att jag får titta in hos dig. Får nog prova någon dag.

Linda Muhr sa...

när ni har träff nästa gång så kan jag kanske få följa med, jag har en blå Qk, med ca 20 dies och 4 alfabet!

Linda

Linda Muhr sa...

Kanske kan jag få komma på nästa träff ni har, jag har en blå QK med ca 20 dies och 4 alfabet!

Linda

fridakarolina sa...

Linda, du är alltid välkommen till våra små träffar, med eller utan Quickutz!
*
Det är träff redan nu på tisdag hos oss, frågan är bara om den rosa tången hinner fram tills dess, är lite tveksam men man kan ju alltid hoppas.
*
Annars försöker vi träffas åtminstone varannan tisdag på SV. Misstänker att det blir mer aktivitet nu när vi skaffar lite nya tillbehör. :)

Fru Hallonbåt sa...

*lämnar fotspår*