torsdag, mars 02, 2006

ännu ett kort

Ett kort till en kille som fyller tre år vilken dag som helst!
Det här kortet gjorde jag på scrapträffen i tisdags, det gick ganska snabbt att göra, tur att något gör det i min värld...
Annars har jag haft jättemycket i skolan den här veckan, har inte haft den rätta blogginspirationen heller kanske. Min ambition är ju att helst ladda upp något varje dag, allra minst varannan. Men ibland är det lite mycket annat som kräver tid och energi.

Ikväll ska jag på ett möte där jag måste föra fram en del jobbiga saker och åsikter. Känns lite tungt att tänka på, hoppas att det går bra iallafall. Om inte annat är det ju ett utmärkt tillfälle att öva mig på att vara lite mer påstridig, det kan jag behöva. Dessutom vet jag att det finns en massa folk som backar upp mig. Synd bara att de inte är där ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du fixar det säkert!!! Ska hålla en tumme för dig också!

fridakarolina sa...

Tack för stöd och uppmuntran! Mötet var väl ok, eller åtminstone ungefär lika jobbigt som jag förväntade mig. Nu är det gjort och förhoppningsvis är det inget jag behöver ta tag i fler gånger.