fredag, mars 17, 2006

ett litet kort med lånat stämpelmotiv

Det här är ett litet kort som jag pysslade ihop alldeles nyss. Det gick snabbt men det hade inte gått så snabbt om jag inte hade fått den söta igelkotten färdigstämplad, färglagd och klar av min snälla mamma!
Jag behövde göra ett kort lite snabbt till imorgon,så när jag såg mammas fina Penny Black-stämpelmotiv så frågade jag om jag fick en sådan "kotte". Mm, ibland har man tur. ;)
Jag har även knåpat lite längre med ett annat kort idag, men det vill jag inte lägga ut här ännu. Jag vet nämligen att den/de som ska få kortet läser min blogg...:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilken söt kotte!!! stämplar, det ska bli min nya grej att köpa...

Zarah sa...

Awww! Penny Black gör ju bara såååå underbara stämplar - och här har du verkligen gjort motivet rättvisa. Supersött!!

Anonym sa...

Ja dem e väl bara för söta =)
Jättegulligt kort blev det