söndag, september 03, 2006

lata söndag

Hm, är förundrad över att dagarna gått så fort de senaste veckorna, det känns som om jag knappt hunnit hälften av allt jag planerat, å andra sidan är det är väl ingen nyhet när det gäller mig...
Nåja, i lördags gjorde jag reklam för vår kommande smyckescirkel genom att visa upp mina smycken på Nybros torg. Jag deltog när Studieförbundet Vuxenskolan arrangerade SV-dagen i Nybban. Det var mycket folk ute och många som kom fram och ville titta på smyckena och prata lite. Jag tror nog att jag fick tag på ett par potentiella deltagare, hoppas på det! :)

Lördagskvällen bjöd på förfest hos V i Kalmar(jag är såld på hennes underbara lägenhet på Ängö, kakelugnar, stooora fönster och öppna ytor, så fin!) och utgång blev det också. Det var första gången sedan juldagen som jag gick ut i Kalmar, jag hoppas inte det kommer att dröja lika länge till nästa gång. En av kvällens höjdpunkter var att J och hennes kille var hemma den här helgen och följde med ut på kvällen, jättekul att träffa dem!

Nähä, om man skulle masa sig iväg och köpa något onyttigt nu när jag ändå har en lat söndag...med tanke på att jag inte var hemma förrän kl 3 på morgonen så passade jag på att ta en rejäl, och då menar jag riktigt l-å-n-g sovmorgon. Så länge har jag inte sovit på flera år tror jag. ;)

7 kommentarer:

Frida sa...

Vad härligt med sovmorgon! När N och jag åkte upp till Ske-å pratade vi om att vi inte varit ute i Kalmar på hela sommaren, skandal om du frågar mig :) Nåja det kommer ju fler tillfällen!

Carina sa...

Härligt med en lat söndag! Men hur länge sov du då? *undrar nyfiket* :-)

fridakarolina sa...

Jag sov till kl 12, kanske inte så farligt ändå, men det kändes som om jag sovit bort hela dagen...

Carina sa...

Hoho, tolv är väl ganska länge??!! Önskar att jag fick sova längre än till halv åtta någon dag snart... *sitter här grön av avund*

fridakarolina sa...

Hehe, jag får med andra ord värdesätta mina sovmorgnar ännu mer, det blir annat i framtiden när jag oxå har någon liten som väcker mig i tid och otid...

Zarah sa...

Sovmornar är underskattade saker!! :D

Anonym sa...

En av mina höjdpunkter var att träffa dig. Men du glömde ju nämna att min lillebror J också var med och förgyllde kvällen.