söndag, september 17, 2006

bloggeliblogg

Höstkrokus Äppelträdens grenar dignar av frukt. Kärleksört Höst på kolonin. Igår var jag på kolonin, det är fortfarande vackert där men det känns i luften att hösten har kommit nu. Det känns på lukten, på vinden, på humöret. Nu är det höst och jag tycker att det är ganska skönt. Det är min årstid, mina färger. Jag tycker om hösten! :)

För övrigt har det inte hänt så väldans mycket, jag dras fortfarande med förkylningen även om jag är feberfri nu, har jobbat i helgen (inte igår men resten), mamma & jag var en tur till IKEA i lördags, shoppade röda klaffstolar och nya tvättkorgar på barnavdelningen, hehe. Det måste vara mycket roligare att gå ner med tvätten när man har en rödprickig, söt tvättkorg, med ett lock som ser ut som en glad fisk, än att ha tvätten i en gammal påse som jag har haft de senaste åren...från och med nu kommer det att vara en fröjd att sortera tvätten! :-D

Är trött men vill inte sova förrän jag vet hur valet går. Hm, kanske får bli lite kvällsfika snart?

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh så fint!!! :)

Anonym sa...

ja, jo, som du förstår menar jag givetvis bilderna och inte valresultatet! ;)

Frida sa...

Blir ju sugen på en koloni när man ser bilderna!

Anonym sa...

Fina bilder du fick från kolonin,
kul att följa årstiderna!