lördag, augusti 26, 2006

dumt

Dumt, dumt av mig att tacka nej till penicillin igår. Jag kände mig bättre, visst, men idag har det barkat iväg åt fel håll... nu sitter jag här och nyser femtioelva gånger i kvarten, febrig och med dunkande skalle trots en rejäl iprenkur... jag som ska på cirkelledarutbildning imorgon, vill bli frisk nuuu!

Kräftskivan igårkväll var förresten jättetrevlig, det blev en ganska lugn kväll för min del, men väldigt kul att hälsa på hos den nyblivna ölänningen I!
De bor så fint där, med dimma över åkrarna i skymningen och världens vackraste stjärnhimmel. Så vill jag oxå bo någon gång.

5 kommentarer:

Frida sa...

Jag kan erbjuda norrsken om du vill bli granne med mig ;) Hoppas att du snart känner dig bättre! Kram

fridakarolina sa...

Haha, tack så mycket för erbjudandet Frida! Jodå, nu har jag sovit en timme och klunkar i mig tranbärsjuice, hoppas det känns ännu bättre imorgon...

Anonym sa...

nu blev jag otroligt nyfiken på hur I bor!! jag kommer till sommaren men förhoppningsvis tidigare än så ;)

du och karina behöver välja en helg i november snabbt för de blir uppbokade...

Zarah sa...

Åh... Öland...! :D

Stackars dig som inte är pigg! Krya på dig!

Emma sa...

Krya på dig! Låter inge kul det där!