onsdag, augusti 16, 2006

bara lite strunt

Händer inte helt mycket här, var ledig igår(yihaaaa) och nu jobbar jag resten av veckan. Nedräkningen har börjat, sista veckan på sommarjobbet är här. Inte sista veckan på sommaren hoppas jag, på ett sätt. Å andra sidan är det faktiskt ganska behagligt att inte "svettas ihjäl" varenda dag på jobbet längre.
I morse var det så svalt ute att jag tog på mig en täckväst ( !!! ), hör och häpna! Västen åkte iofs av ganska kvickt, solen har ju tittat fram mellan regnskurarna även denna dag. Jag passade på att bjuda jobbarkompisarna på fika idag, just onsdagarna är alla inne samtidigt på förmiddagen då det är arbetsplatsträff(fint ord), schemaplanering och sånt.

Usch, jag är verkligen en oinspirerad bloggare. Är trött och seg idag. Orkade inte ens cykla hela vägen hem efter jobbet, var så trött i benen/kroppen att jag fick gå med cykeln sista biten hem. Kanske håller på att bli förkyld.
På lördag är jag bjuden till kräftskiva och det ska bli kul, men just i detta ögonblick undrar jag om jag kommer att orka gå på den, ska jobba dagen efter. Kommer nog på bättre tankar på lördag, det är ju klart att jag ska gå när det väl händer något kul! Nähä, godnatt eller nåt...

2 kommentarer:

Carina sa...

Du verkar haft en tuff dag... Hoppas du har ägnat kvällen åt att slappa och vila upp dig. Klart du ska på kräftskiva på lördag! :-)

Frida sa...

Mums med kräftor!