onsdag, juli 12, 2006

lediga veckan...

...inleddes med en tur till Calmare stad igår då jag bland annat lunchade med min kära mor och shoppade lite smått och gott inför min resa. Dagen avslutades med lite grillning på kolonin. Trevlig dag på min ära!

Dagen idag har tillbringats i sällskap med I, K, K och lille A på IKEA. Det var premiärtur för mig och jag ger väl godkänt förutom att man fick köa i en halvtimme när vi skulle äta. Var man inte hungrig innan så blev man!
Jag försökte hålla lite i shoppingnerven med tanke på min stundade minisemester, ska besöka min barndomsvän(och nutidsvän) J på västkusten. Där lär det ju oxå bli en del shopping om jag inte misstar mig helt... ;)
Dagen har även bjudit på en ny frisyr, hoho, såhär kort hår har jag inte haft på flera år, bildbevis kanske dyker upp senare...dessutom har jag skaffat mig engångslinser idag och känner mig nu som en ny människa. Man kan säga att jag ser världen med lite andra ögon, det är inga bågar i vägen!

Imorgon far jag med tåget till Borås, på em ska jag träffa J och sedan tillbringa kvällen hemma hos henne i Kinna. Fredagen och lördagen ligger öppet, kanske blir det Göteborg en av dagarna och Varberg den andra. På söndag blir det hemfärd med bil, J & C skulle ändå hitåt, de börjar sin semester den här helgen. Längre än söndag vill jag inte tänka ikväll, nu är jag ledig och sommaren är här! Allt gott! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

bild bild bild!

Carina sa...

Jag vill också se en bild på den nya, korta frisyren!
Hoppas du får en härlig minisemester! :-)

Frida sa...

Trevlig semester! (vill också se en bild)