torsdag, december 09, 2010

mera bilder

Nu är det väl kors i taket, tre blogginlägg på två dagar efter månader av bloggtorka... Men det är ju bara för kul med photoshop, så mycket att testa och så mycket att lära, jag är fortfarande nybörjare men har börjat träna mig på lite grundläggande funktioner för att skapa mönster i datorn. Men foton, där är jag total nybörjare i photoshop, har haft andra bildredigeringsprogram, sådana som följer med gratis med digitalkameran, det går ju inte ens att jämföra med alla finesser som finns i PS. Hur kul som helst men man också lägga hur mycket tid som helst på det, om man bara hade hur mycket tid som helst...
Nu sover de små höll jag på att säga, men jag menar förstås att nu sover den lille och den store killen i huset. Endast jag och datorn är vaken, en liten stund till... ;-)



1 kommentar:

Hanna sa...

Vad häftiga bilderna blir! Lite mer schvung i dem liksom, ofta kan man ta väldigt bra bilder på personerna men bakgrunder eller ngt annat "litet" är inte alltid så kul - då är det ju jättebra att kunna fiffla lite. Både denna bilden och den i förra inlägget blev jätteläckra.