lördag, oktober 03, 2009

kort

Hrm, den här bloggen har passerat bäst-före-datum för längesen men ibland kan den ändå komma väl till pass. T.ex. nu när jag vill visa upp ett par kort jag gjort. Hoppas att kvällens födeledagsbarn håller sig borta från bloggen bara, misstänker att hon har bättre saker för sig än att dumsurfa så här sent på eftermiddagen. Själv ska jag snart "göra mig vacker", som trollmor sade...

Orkar inte blogga något med substans nu, då blir det nog som att dra ur en propp. Kan ju lugnt säga att 2009 inte har gått obemärkt förbi hittills, snarare brännmärkning på hög nivå. Eller kanske låg, beror på hur man ser det. Tur att det ljusglimtar i mörkret också. Mitt nya jobb är en sådan, känns hur bra som helst. Just det, skulle ju inte blogga men ni ser ju hur det rycker i pekfingervalsen. Kram på er! ;-)



1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara kort,Karolina!!!Kramar till dig!
mamma