onsdag, januari 25, 2006

missade halva programmet...

...ja, det är klart att jag gjorde det. En god vän ringde och jag prioriterade henne i åtminstone 25 min innan jag började hosta något om "det är premiär på Desperate Housewives ikväll, typ nu, för en halvtimme sen...". Usch, jag kan nog vara lite tv-beroende ibland, samtidigt som det inte fanns så jäkla mycket att kolla på innan "fruarnas" återtåg igår.
Fick inget riktigt intryck av avsnittet eftersom jag missade första halvan, men visst fick Susan reda på nästan för mycket på en gång, jag menar, här har de två första säsongerna handlat om att hon i princip inte vet någonting alls och så får hon veta ALLT på en gång...

Eller det kanske bara var skönt, nu är det nog om det lixom. Fast Bree var ju lite kul när hon gick loss på Rex i kistan, inte ens då fick han välja sina kläder själv...

Apropå kistor så hörde jag att Six Feet Under (*denna underbara serie*) ska börja sändas igen, kanske var det redan på söndag??

Sådärja, då finns det ju lite att kolla på iallafall...de desperata på tisdagar, top model (hehe) på onsdagar, Medium på torsdagar och Six Feet på söndagar. Fast ikväll får jag nog klara mig utan Top Model, ska hem till M, han hämtar mig efter jobbet.

Vilka tv-serier gillar ni?

4 kommentarer:

fridakarolina sa...

Jag gillar oxå kriminalserier, fast jag har tröttnat lite på CSI, kollar inte det längre. Jag gillar mer de brittiska deckarna, typ kommisarie Lynley eller kommisarie Jane Tennison(fast det är ju ett tag sedan den gick).
*
Gillade den psykologiska deckaren som gick på fyran sena kvällar, vad hette den nu, med en krimpsykolog och en kommisarie i fokus...jo, Mord i sinnet hette den, den var hur bra som helst!

Mikaela sa...

Jag har också ledsnat på CSI var tokig i det tidigare, nu kollar jag Lost, Desperate HW och Topmodel.

Zarah sa...

Näää... Du får ju inte missa Lost! Dessutom har du glömt den bästa serien av alla; Coupling. *nickar frenetiskt*

fridakarolina sa...

Hm, har inte sett ett enda LOST-avsnitt, kan hålla med om att den verkar skitbra men den har lixom passerat mig förbi...blir ju lite nyfiken när jag hör folk diskutera den. Men den har väl gått minst tre säsonger snart, vet inte om jag orkar "hänga" på den nu, kanske om den börjar gå från början igen...;)
*
Min kille kollar Coupling ibland, den ÄR rolig men jag lyckas alltid missa den oxå.