tisdag, oktober 24, 2006

uppdatering

Hoppsan, veckorna går snabbt och nu har det nästan gått en hel sedan jag bloggade sist.
Jag har haft en underbar weekend på västkusten, åkte till Varberg i lördagsmorse, där väntade tjejligan på mig, J, I, K, A & M. De andra hade anlänt redan på fredagkvällen och nu tillbringade vi lördagen i shoppingens tecken, först inne i Varberg för att sedan avslutas på GeKås i Ullared.

På lördagkvällen åt vi på restaurang och efter denna välbehövliga måltid besökte vi en videobutik där vi hyrde "Heartbreak hotel", en film av Colin Nutley. Till sist var vi på plats i J:s svärföräldrars underbara stuga och väl framme tittade vi på filmen samtidigt som vi vräkte i oss godis från Ullared, hehe.

När vi hade städat och packat ur stugan på söndagen begav vi oss till Varbergs fästning och besökte muséet där. Vi såg en mycket intressant utställning om Bockstensmannen, läskigt värre... Nu borde jag ha haft lite kul bilder att ladda upp här, men det får bli en annan dag istället.

Annars är det samma visa som vanligt, har ångest över plugget. Idag har jag ändå lyckats pyssla ihop ett halsband, ser fram emot att bära det på min kommande Halloweenfest. :)

6 kommentarer:

Frida sa...

Perfekt halsband till festen!!

Anonym sa...

Snyggt halsband - perfekt till Halloween! :-)

Anonym sa...

Så himla läckert smycke!!! Pärlorna är ju så häftiga!

Anonym sa...

Låter son att du har haft en riktigt härlig weekend :D De behövs emellanåt så att man kan slappna av från plugget ;-)

Anonym sa...

http://www.atelier-v.ch/index.htm
Mer tips kanske?

Anonym sa...

Vilket läckert halsband!!