måndag, juni 05, 2006

scrappat på uppdrag

Den här LO:n har jag scrappat åt min vän Virvla. Det var kul att scrappa med annorlunda foton, inte varje dag jag scrappar kort från lejonsafari direkt...

Det har tagit lång tid för mig att ta tag i korten och sätta igång med scrappandet, har inte haft så stark scraplust på ett tag. Det har ju varit smycken för hela slanten istället. Men nu var det som sagt jättekul att scrappa igen så jag ska nog ta tag i fler små projekt som ligger och väntar... :)

Bör tillägga att jag har scrapliftat en jätteduktig scrappare som kallar sig Anzan, jag fick inspiration av en av hennes LO:s på forumet Scrappiz.

3 kommentarer:

Frida sa...

Tjusigt, du kanska ska få ta dig an min fotolåda! ;)

Zarah sa...

Superdupergrymmingsnyggt blev det iaf!! :D

Hörrö. Vi får nog ta och ses snart va? ;)

Carina sa...

Vad snyggt det blev! Kul att scrappa med lite annorlunda foton, jag menar Hur många har bilder från lejonsafari i fotolådan? :-)