måndag, juni 19, 2006

bloggtorka

Mm, bloggtorka men inte pysseltorka... Ett par rosa örisar som fick en ny ägare samma dag som jag tillverkade dem... Ett tappert försök att göra örhängen med smyckeswire som bas men det blev väl lite sisådär med den där "tappen" i mitten. Har efterlyst lösningar på detta på forumet Pysselnet. Visst blev det här halsbandet lite somrigt, som en karamell? Den genomskinliga blompärlan(syns knappt i scannern) har jag tillverkat själv, stansade ut en retroflower i krympplast och värmde i ugnen. Mitt senaste favvohalsband, det är i "mina" färger. :)

7 kommentarer:

Carina sa...

Oj, oj, oj!!! Din bloggtorka är förlåten - rackans vilka fina grejer du har gjort! :-)

Frida sa...

Härliga smycken, synd bara att det är så länge tills jag fyller år ;)

Zarah sa...

Såååå duktig du är! Det karamelliga är ju underbart - och vad smart att göra en pärl av krympplast! :D

Anonym sa...

Åh, så läckra smycken!!! Du är
så kreativ.
De rosa örhängena=mums

Emma sa...

vilka härliga smycken! blir riktigt sugen på att testa!

gaggan sa...

Vilka fina smycken! Precis i min smak! Du borde starta internetförsäljning så att vi andra kan få ta del av dem... :-)

fridakarolina sa...

Åh, tack för alla snälla kommentarer!
*
På något klantigt sätt har jag lyckats radera två kommentarer, ursäkta mig Emma och Gaggan! Det var jättefina kommentarer från er oxå, typiskt att jag råkar radera när jag väl får någon kommentar...