fredag, maj 26, 2006

Karina har skaffat blogg!

Min goda vän Karina har skaffat sig en blogg, så himla kul tycker jag! Kolla in den här!

Det här med bloggar är verkligen en stark trend, även om det förstås funnits bloggar i rätt många år. Men det känns som om det är ett uppsving nu, på pysselsajterna ser jag hur nya bloggar poppar upp var och varannan dag och det är ju bara roligt att se vad folk håller på med.
Själv trivs jag med min blogg, det är ett lagom tidsfördriv som inte tar alltför mycket tid i anspråk. Det är oxå ett bra sätt att få lite bekräftelse på mina senaste alster och inte minst ett kul sätt att hålla kontakten med lite mer långväga vänner. Men de "kortväga" får förstås oxå gärna hänga här! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.
Jeg kom plutselig inn på bloggen din. Fin side du har forresten:)

Ha en fin dag!