tisdag, januari 17, 2012

idag

Idag
Jobbardag, kliva upp ca 05.30, lämna August på dagis på morgonen vid 7-tiden, sedan tåget till Växjö och hemma i Svalehult igen runt kl 18.00. Kollat Terminator 4, en film som var mer sevärd än jag trodde från början. Okej, dialogen var rätt kass men annars var det en helt okej actionrulle, jag är ju ett fan av Terminator 1 och 2. Trean har jag förträngt tror jag, då var 4:an mycket bättre! ;-)

Igår
Se idag, samma tider ungefär. Minns inte så mycket mer av gårdagkvällen, August var svårsövd och ledsen, vi slocknade tillsammans i sängen. Sedan klev jag upp och satte mig vid datorn, och sov för lite som vanligt.

I förrgår
Kalas för Julia som fyller 12 år idag, nu blir det nästan lite snurrigt det här, men klockan är ju mycket. Hela helgen har gått i kalasets och bakandets tecken, macarons och cupcakes har dominerat bakandet. T.o.m. M har bakat macarons, två omgångar i lördags natt. Undrar om det kan bli en vana?

För en vecka sedan
Gjorde ultraljudsundersökning på grund av mina misstänkta gallstensbesvär. Och minsann, där var den, en liten j-kla gallsten som låg och skvalpade (nä, den låg stilla) i gallblåsan. Vi får hoppas att den stannar där ett tag till, det kommer att kännas när den rör på sig.

För två veckor sedan
Den 3 januari jobbade jag, inte så mycket att orda om detta, en vanlig dag skulle jag tro, minns ingenting.

För tre veckor sedan
Den 27 december, träffade jag goda vänner hemma hos I, mycket trevligt att ses allihop!

För fyra veckor sedan
Den 20 december, jobbade jag min sista dag innan julledigheten.

Inga kommentarer: