onsdag, december 30, 2009

året i bilder

Insåg att jag inte bloggat nåt vidare alls det här året och att det inte blivit mycket bilder heller. Jag har knappt scrappat alls, de få grattiskort jag knåpat ihop har jag nog redan visat på bloggen. Får väl se om det blir mer scrappat när tidernas scrapobjekt anländer nästa år...? ;-)
Här kommer några bilder från 2009 iaf.

-Tillägg: Jag och blogger kommer ej överens idag, därför plockar jag bort texterna som var tänkta till varje bild, det gick bara inte att få dem på rätt plats... Men ni kan nog följa vårt år ändå. Börjar med Julias nioårsdag, snart fyller hon tio, tiden går kan man säga. Sedan en bild från pappas begravning. I mars fick vi vår fina trettioårspresent från M:s familj, ett underbart matsalsbord med massor av plats. Sedan lite sommarbilder, bl.a. Julia i ett sommarvackert Bränna, Vilhelmina. Längtar efter att åka dit igen, det är en rofylld plats. En bild på mig från Kristianopel, några minuter innan I, A & jag gick på konsert med Sofia Källgren. En bild på finaste J på sin trettioårsfest. Några små julgrupper jag knåpade ihop i december.

Inga kommentarer: