onsdag, juni 10, 2009

blandat

Känns som om jag bloggar för sällan men jag orkar ju inte. Jag orkar inte ens vattna mina blommor längre, alla dör sakta i solsteket. Fast imorgon kanske jag orkar.
Ikväll är jag både glad och lite ledsen men mest glad. Det finns mycket att glädja sig åt men jag saknar min pappa så förbannat mycket.
Det finns roliga nyheter som jag vill berätta, jag har nytt jobb på gång även om det dröjer lite till.
Semestern stundar, bara denna och nästa vecka kvar, och sedan rullar vi norrut, har Vilhelmina i siktet. Jag borde lägga ut lite bilder från alla roliga tillfällen som varit på sista tiden, bröllop, resa till Kinna - tack så mycket J & C, perfekt att vi kunde gästa er när Julia var på ridläger -, mysiga dagar med världens finaste bäbis, tänk vad mycket jag skulle vilja att pappa fick vara med och uppleva.

Jag borde verkligen sova nu, det här inlägget är tillräckligt rörigt och osammanhängande. Lite som jag känner mig just nu. Tur att semestern är nära då. Godnatt.

Inga kommentarer: