lördag, februari 21, 2009

borden

Ja, inte borden som i "ett bord", "flera bord" eller "de där borden" utan mer som måsten och borden.
Jag har samlat på mig några stycken. Ganska många är jobbrelaterade så de kan jag lixom inte göra så mycket åt här hemma. Fast de blev ju inte färre av ett par dagars sjukdom även den här veckan. Suck, vad tungt det känns ibland.
Sedan har jag ett par smaskiga borden härhemma också, typ STÄDA, STÄDA, STÄDA. Inte ett rum utan ÖVERALLT. Men istället sitter jag här och bloggar förnöjt(?).

Det är ingen som har en påse gullpengar över så jag kan åka på utlandssemester i tre månader och komma hem lagom till sommaren och semestertider?
Nä, nu måste jag försöka hitta lite positiva tankar istället, typ...

Skojar bara, det finns ju många. Typ...

Okejdå, det är positivt att min förkylning går åt rätt håll.
Det är positivt att min lilla familj sitter och lördagsmyser med tillhörande systerbarn/kusiner. Det är tyst här förutom Jetix barnprogram och mitt och M:s respektive datorknapplande...
Det är positivt att vi troligtvis ska till E-boda ikväll och kolla melodifestivalen. Ännu mer lördagsmys.
Kram på er.

Inga kommentarer: