måndag, januari 12, 2009

Stolt som en tupp!

Jepp, stolt som en tupp är jag över denna superfina utmärkelse som jag förärats av min favoritmyra Ellinor!

Jag presenterar den här:



Så här lyder kriterierna för denna award:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa! Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.

Jag skickar den här utmärkelsen vidare till följande åtta personer vars bloggar jag diggar:
Min mysiga och kloka svägerska Carina. Min kära småländska vän i lappmarkerna(?) Frida. En trio i systrar vars liv och leverne jag följer på nätet; Stina, Emma och Hanna. Världen bästa goding-M förstås. Sötaste Karina, som jag hoppas kommer att blogga massor genom denna utmärkelse... och till slut en riktig cooling till bloggare, Virvla-virvla-virvelflicka...

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åh, så trevligt! Känner mig mycket hedrad=) Vilken bra idé att sprida lite blogg-glädje!

Anonym sa...

jätteskoj tack! jag ska ta tag i detta i helgen! hepphepp!