torsdag, januari 01, 2009

new year's day

Jodå, det blev en mysig nyårsafton trots mitt deppiga sinnelag. God mat och goda vänner, kan livet bli bättre? Värmen var stor hemma hos I, H & lilla A på nyårsafton. Det gjorde inte saken sämre att K & M, A och mini-A plus A & M också var på plats.
Jag blir nästan religiös när jag tänker på vilka hjärtefina vänner jag har. Idag tände jag förresten ett ljus i kyrkan. Det har väl aldrig hänt förut direkt. Vi hälsade på M:s mormor och passade på att ta en liten utflykt med henne till kyrkogården. Vad är det man säger, det man gör på årets första dag kommer att prägla resten av ens år...

Här kommer lite blandade bilder från senaste dagarna:

Träffade glada norrlänningar med smålandspåbrå häromdagen.

A var på bettet!

Mini-A och jag på nyårsafton.

J visste hur man firar nyår!

Inga kommentarer: