söndag, januari 21, 2007

fyra atc

Idag slet jag mitt hår över ett totalt misslyckat pysselförsök, ville använda decoupage men det gick inte alls som jag ville. Får ta nya tag en annan dag, det rimmade ju till och med.
Nåväl, lite skapat blev det ändå idag, jag var hemma hos min mor och passade på att låna hennes söta craftystämplar, hon har fler än jag... Resultatet blev fyra stycken ATC-kort, kul! Fast jag tror inte jag vill byta bort dem, inte än iallafall.

Annars är ju det själva tanken med ATC, man byter korten via swapar. Vill man vara med i en swap är det bara att rigga sig på ett pysselforum eller gå med i en yahoo-grupp.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonfina ATC, Karolina!!!
Välkommen till atc-träsket! *ler*

Anonym sa...

Mycket fina bilder!

Fotokonst ska inte underkastas. Hör av dig om du är intresserad av att göra ett länkbyte med vår bildblogg om och med fria bilder.

Vänliga hälsningar
Hans

Carina sa...

Supersnygga kort!

Frida sa...

Gillar som vanligt dina alster!

Emma sa...

Jättefint! Och grattis Carina!!

Frusvea sa...

åh vilka ursöta ATC !
Jag älskar att göra ATC, så himla kul format. Inte helt lätt heller att få till det. Snygga stämplar *blinkar med ena ögat* :)
*kram*

Zarah sa...

Maj gosh vilka URSNYGGA atc du gjort!! 0_o