tisdag, november 21, 2006

födelsedagskort till mamma

Mamma...

...har fyllt år. Helgen gick fort, som alltid när man är ledig.
I lördags var det kalas hos mamma, hon bjöd på hemgjord smörgåstårta, mums!!!

I söndags var jag ute i skogen och vandrade med Friluftsfrämjandet, det var fint väder och vi såg bl.a, en dödisgrop. Det var alltså inte en "dödingsgrop", som jag trodde att det hette först, hehe. Om ni är nyfikna på dödisgropen så kan ni söka på google, det gjorde jag...
Hoppas ni har det bra mina bloggläsare! Det här är ju inte den mest uppdaterade bloggen i mannaminne, men det är kul att ni fortfarande hittar hit ibland! :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

det där var verkligen helt underbart söta möss!

Anonym sa...

Trevlig blogg för visuell inspiration!

Tack för att du tar dig tid att göra den.

Anonym sa...

Tack Karolina! Du skapar alltid så
läckra kort!!!

Steinich sa...

Vilka kort! Kan man anställa dig som allmän kortgörare med urusel lön?

Anonym sa...

Sött kort! Slår vad om att din mamma blev jätteglad! Det är extra kul att ge kort till scrappare för dom vet hur mycket jobb det ligger bakom!

Anonym sa...

Åh! Vad läckert du gjort! Kul att se att du uppdaterat med! :D

Japp - stämpeln är från Forma. Cutiepies heter den - och visst ÄR de det?! :D

Frida sa...

Så fint! Är lite sotis på din kreativitet ;)

Anonym sa...

Jodå jag kikar in här emellanåt för att se om det finns något nytt ögongodis och det fanns det ju idag :-D