lördag, maj 19, 2007

några nya kort

Uppdaterar med några nya kort, alla födelsedagskort för maj månad! Idag har jag gjort ett kort till, ska eventuellt skicka in det till en liten tävling så det får jag vänta med att visa upp här...

Det är bara det att jag tycker det är så svårt att skiljas från korten när det inte gäller att ge bort till någon man känner. Det är något helt annat när jag väljer vem som ska få ett kort, skickar jag ett kort till en tävling känns det som om kortet "försvinner" på ett annat sätt. Ofta kan man ju visa upp kortet på nätet men den här gången ville de ha kortet skickat med post. Hm, får väl se om jag kan tänka mig att skiljas från mitt senaste kort, hihi. ;-)

Kortet har vitt bakgrundspapper men det syns dåligt här. Tildastämpel från Magnolia, grattisstämpel från Easer.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Tjejen är en gothstämpel från Storyhouse, hon heter "Moth Fab". Frida Kahlo-bilden är en fotostämpel från Poppes stämplar. De vita krusidullerna och blommorna är små gnuggisar från American Crafts.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint du gjort i bloggen!!!
Jättefina kort du har skapat!

Frida sa...

Mitt kort sitter på kylskåpet, bara att komma och hälsa på det ;)