fredag, april 06, 2007

Glad påsk och mer glädjeämnen

Lite blandade glädjeämnen från veckan:

1. Är glad för att jag fick träffa några av mina underbara brorsbarn i tisdags, firade storebrorsan C, mycket trevligt!

2. Började studiecirkeln med blomsterarrangemang i onsdags, så himla roligt! Lovar att blogga upp en och annan bild här framöver...

3. Hade mysig kväll igår med M & J, åt lite gott och sedan pysslade J och jag loss en stund. Barn är verkligen otroligt kreativa, tänk om man hade hälften av den fantasin i behåll... Kvällen fortsatte med gott fika hos M & T, det bjöds hembakade bullar, ljuvligt gott!

4. Allmänt glad över att äntligen kunna säga att jag har det nystädat hemma, det ger mig lite inre frid faktiskt. ;-)

5. Jag är så tacksam för att jag har en sådan bra och härlig familj, älskar er så hjärtat svämmar över!



Önskar mina bloggläsare en riktigt god och glad påsk, kram på er!

Inga kommentarer: