tisdag, februari 20, 2007

en vecka mellan varven

Mm, nuförtiden går det visst minst en vecka mellan bloggvarven och det lär se ut så ett tag till. Bloggen kommer inte i första hand på prioriteringslistan, även om jag kan sakna den lite ibland. Det är ju faktiskt rätt kul att blogga, men jag hinner bara inte just nu.
Jag hann dock med lite pyssel inför Alla hjärtansdag, tyvärr var ju M febersjuk så vi fick skjuta upp firandet några dagar.

Jag hade köpt en cool kartong med döskallemönster när jag hälsade på J i Kinna. Jag dekorerade bara locket på lådan, har använt en döskalle-foam-stamp från Panduro, chip board-bokstäver, också från Panduro. Filthjärtanen har jag inhandlat på min lokala pysselbutik i Madesjö, Pysseloasen. De hade också akrylfärger och glitterfärg.
Tanken var att M skulle få en låda att lägga sina handgjorda kort i, han har ju fått ihop en bunt genom åren. ;)

Locket på lådan:


Ett nytt kort att lägga i lådan:

3 kommentarer:

Frida sa...

Snyggt lock till lådan! KOrtet var också fint, så klart!

Anonym sa...

Jättefin present till *alla Hjärtans dag*!

Emma sa...

Jisses vilka fina kort han får! och sån fin låda med! Bloggar inte heller ofta, men det får vara så!