fredag, december 29, 2006

snart nytt år

Jepp, det har gått fort även det här året. Snart är det nyårsafton och det känns verkligen inte som om det gått ett helt år sedan senaste nyårsfesten. Det här året blir det en liten nyårsmiddag hemma hos M, ser fram emot det. Idag har jag härjat runt efter passande saker till dukningen och vi har även inhandlat maten eftersom varken M eller jag är hemma imorgon. Jag & mamma har besökt Ikea där jag hittade vackra tyger som ska bli ännu vackrare dukar, ska bli så kul att pynta och fixa! Har köpt blommor både på Blomsterlandet och i Nybban, och snart ska jag sätta mig och pärlpyssla lite dekor till vinglasen, har blivit väldigt inspirerad av en viss Zarischka... :) Imorgon jobbar jag min sista dag i december, i januari är det lite lugnare på jobbfronten men då kommmer å andra sidan skolan med stormsteg igen. Känns lite både och, har varit kul att jobba men samtidigt stressigt att vara timvikarie. Önskar eder alla ett gott nytt år! Kram!

1 kommentar:

Frida sa...

Jag hade ju äran att se den fina dukningen och även glasdekorationen, mycket fint!!! Tack för det fina kalaset!